Regulamin sprzedaży Sklepu

Regulamin, który czytasz, dotyczy sprzedaży produktów fizycznych i świadczenia usług dostępnych na stronie
internetowej dostępnej pod adresem www.yazamco.pl i odpowiednich podstronach.

Dla ułatwienia w dalszej części Regulaminu moduł strony, która umożliwia zakup produktów, będziemy
nazywać „Sklepem”.

W tym Regulaminie znajdziesz między innymi: zasady zawarcia umowy, warunki umowy, postanowienia
dotyczące konsumentów oraz informacje o sposobie reklamacji i odstąpienia od umowy.

Umowa może być
zawarta poprzez złożenie Zamówienia na stronie internetowej Sklepu.

Informacje dostępne na stronie Sklepu i w tym

Regulaminie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów

Kodeksu cywilnego, ale zaproszenie do zawarcia umowy.

Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące treści Regulaminu, skontaktuj się z nami na adres podany poniżej.

Skontaktuj się z nami!

W każdej sprawie związanej z zakupami i funkcjonowaniem Sklepu możesz
skontaktować się z nami pod adresem: info@yazamco.pl oraz pod numerem telefonu:
+48 22 702 11 50.

Kto sprzedaje produkt fizyczny i jest usługodawcą?

Sprzedawcą i Usługodawcą jest właściciel sklepu, spółka EWT WODA sp. z o.o. z
siedzibą w Warszawie (0-803) przy ul. Aleje Jerozolimskie 56C. zarejestrowana w
rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w
Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000358031, REGON:
142441234, NIP: 5272630597.

Kogo dotyczy ten Regulamin?

Regulamin obowiązuje klientów sklepu. Za każdym razem, kiedy w treści Regulaminu
piszemy o „kliencie”, mamy na myśli osoby decydujące się na zakup produktów
znajdujących się w sklepie. Klientami są zarówno konsumenci, jak i osoby dokonujące
zakupów w celach związanych ze swoją działalnością gospodarczą.

SPIS TREŚCI:
1. Wyjaśnienie definicji
2. Ogólne warunki korzystania ze Sklepu
3. Usługi Elektroniczne na stronie Sklepu, w tym zakładanie Konta Klienta Sklepu
4. Zawarcie, wykonanie Umowy i płatności
5. Produkty fizyczne – koszty, sposób i termin zapłaty
6. Usługi
7. Subskrypcja- zasady ogólne
8. Uprawnienia w razie niezgodności Produktu fizycznego z Umową
9. Uprawnienia w razie niezgodności Usługi z Umową
10. Odstąpienie od umowy
11. Czas obowiązywania Umowy
12. Publikowanie Treści, moderacja i ograniczenia publikowania Treści
13. Zgłaszanie Treści nielegalnych oraz niezgodnych z warunkami korzystania z usług Sklepu
14. Procedura odwoławcza od zgłoszenia Treści nielegalnych lub niezgodnych z warunkami korzystania z usług Sklepu
15. Sankcje za publikowanie Treści nielegalnej lub niezgodnej z warunkami korzystania z usług Sklepu
16. Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów, rozpatrywania reklamacji i dochodzenie roszczeń dla konsumentów
17. Obowiązywanie i zmiany w regulaminie
18. Ochrona danych osobowych
19. Punkt kontaktowy
20. Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy
21. Postanowienia końcowe
22. Linki
23. Wzór formularza odstąpienia

 


Wyjaśnienie definicji

EWT WODA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (0-803) przy ul. Aleje Jerozolimskie
56C. zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy
dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS
0000358031, REGON: 142441234, NIP: 5272630597.

Usługodawca/Sprzedawca

Serwis internetowy dostępny pod adresem: www.yazamco.pl.

Sklep

Formularz służący do złożenia zamówienia na produkty. Uzupełnienie formularza
wymaga dodania wybranych produktów do Koszyka, wybrania sposobu płatności oraz
uzupełnienia danych klienta niezbędnych do zakupu.

Formularz zamówienia

To Konsument, Przedsiębiorca lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, będący
osobą fizyczną, który dokonuje zakupów w sklepie.

Klient

To osoba fizyczna, prowadząca działalność gospodarczą, która dokonuje zakupu
Produktu fizycznego, Usług, zawierając Umowę, a z treści tej Umowy wynika, że jest
ona bezpośrednio związana z wykonywaną przez Przedsiębiorcę działalnością
gospodarczą i posiada dla Przedsiębiorcy charakter zawodowy.

Przedsiębiorca

To osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Konsument

To osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, dokonująca zakupu
produktu fizycznego, Treści lub Usługi cyfrowej, która jest bezpośrednio związana z
działalnością gospodarczą tej osoby, ale z treści Umowy wynika, że Umowa ta nie
posiada dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego (np. na podstawie danych o
przedmiocie działalności gospodarczej udostępnionych w CEIDG).

Przedsiębiorca na prawach konsumenta

To Klient lub osoba niebędąca Klientem Sklepu odwiedzająca Sklep i mogąca
zapoznać się z Treściami w obrębie Sklepu lub osoba, która umieściła w Sklepie
Treść.

Użytkownik

To indywidualny dostęp Klienta na stronie Sklepu określany nazwą użytkownika oraz
hasłem w postaci ciągu znaków zabezpieczających dostęp do konta.

Konto Klienta

To produkt fizyczny oferowany w sklepie. Opis Produktów fizycznych oraz ceny brutto
są dostępne w sklepie przy każdym z prezentowanych produktów.

Towar, Produkt fizyczny

Usługa świadczona przez Usługodawcę, oferowana w Sklepie. Opis Usług oraz ceny Usługa brutto są dostępne w sklepie przy każdej z prezentowanych Usług.

Usługa

Umowa, której przedmiotem są Produkty i/lub Usługi, która wykonywana jest przez
określony czas.

Czas trwania i zakres Subskrypcji dostępnych w Sklepie każdorazowo wskazany jest
w Sklepie.

Subskrypcja może mieć charakter autoodawialny.

Subskrypcja

To Towar, Usługa, Subskrypcja, która jest przedmiotem Umowy. Opis Produktu oraz
ceny brutto są dostępne na stronie Sklepu przy Usłudze lub Towarze.

Produkt

Wskazane w polskich złotych wynagrodzenie wraz z podatkami należne Usługodawcy
z tytułu wykonania Umowy przez Usługodawcę czy cena Towaru sprzedawanego
przez Sprzedawcę w ramach zawartej zgodnie z regulaminem Umowy.

Cena

Świadczenie usług drogą elektroniczną, w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.), przez
Usługodawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem strony internetowej Sklepu.

Usługa Elektroniczna

Są to minimalne wymagania techniczne, których spełnienie jest niezbędne do
współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep, w tym
zawarcia Umowy o Świadczenie Usług lub Umowy tj.:
● komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do
Internetu;
● dostęp do poczty elektronicznej;
● Klient musi posiadać ważny i aktywny adres e-mail, a także w określonych
przypadkach klawiaturę lub inne urządzenie wskazujące, umożliwiające
poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych;
● dostęp do aktualnej przeglądarki internetowej: Mozilla Firefox, Internet
Explorer, Opera, Google Chrome, Safari.

Wymagania Techniczne

To umowa zawierana pomiędzy Usługodawcą/Sprzedawcą a Klientem za
pośrednictwem Sklepu lub w inny sposób, w szczególności poprzez przesłanie
Zamówienia na adres e-mail Usługodawcy/Sprzedawcy i opłacenie złożonego
Zamówienia przez Klienta, w ramach której Usługodawca/Sprzedawca zobowiązuje
się do wydania Towaru, wykonania Usługi, realizacji Subskrypcji, a Klient do zapłaty
Ceny.

Umowa zawierana jest z chwilą przesłania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia przez
Usługodawcę.

Umowa może mieć charakter autoodnawialny (subskrypcyjny) co oznacza, że Klient
powinien dezaktywować opcję autodnawialności przed rozpoczęciem kolejnego
okresu rozliczeniowego (do 14 dni przed rozpoczęciem kolejnego okresu
rozliczeniowego) jeśli nie chce zawierać kolejnej Umowy, przy czym kolejna Umowa
będzie taka sama jak ta, która obowiązywała uprzednio przy czym, w razie zmiany
Regulaminu, kolejna Umowa zawierana jest zgodnie z treścią aktualnego Regulaminu.

Umowa

Zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem umowa, której przedmiotem jest
świadczenie Usług Elektronicznych udostępnianych za pośrednictwem Sklepu, na
warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

Umowa o świadczenie usług

To oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem formularza zamówienia,
zmierzające do zawarcia Umowy na odległość, które jest składane z wykorzystaniem
środków porozumiewania się na odległość, w szczególności strony internetowej
Sklepu, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy dotyczącą Towaru, Usługi
i kierowane jest do Usługodawcy/Sprzedawcy oraz w ramach którego Klient podaje
swoje dane niezbędne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy.

Złożenie Zamówienia możliwe jest także poprzez przesłanie go na adres e-mail
Usługodawcy/Sprzedawcy wskazany w Regulaminie.

Zamówienie

Usługa Elektroniczna udostępniana Klientowi Sklepu polegająca na umożliwieniu mu
złożenia Zamówienia Towaru, Usługi, wpisaniu kodów rabatowych umożliwiających
obniżenie Ceny na zasadach określonych odrębnymi umowami/regulaminami,
wyświetleniu podsumowania dot. Ceny poszczególnych Towarów, Usług.

Koszyk

Szczególne warunki zawarcia Umowy proponowane przez Usługodawcę/Sprzedawcę
w określonym konkretnie czasie, z których Klient może skorzystać na określonych
przez Usługodawcę/Sprzedawcę zasadach np. obniżenie ceny Towaru, Usługi.

Promocje

Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2020 r. poz. 287 z późn.
zm.).

Ustawa o prawach konsumenta

Niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów oraz zasady świadczenia i
korzystania z usług, w tym Usług Elektronicznych, udostępnianych przez
Usługodawcę/Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów. Regulamin
określa prawa i obowiązki Klienta Sklepu będącego Konsumentem, Przedsiębiorcą lub
Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

Regulamin

Pierwsza Cena Produktu, w której pojawił się Produkt w Sklepie.

Cena Początkowa

Najniższa Cena, w której produkt był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni
przed obniżką.

Najniższa cena z ostatnich 30dni przed obniżką

Cena Produktów w Sklepie po obniżeniu w związku z ogłoszeniem przez
Usługodawcę/Sprzedawcę Promocji.

Cena Promocyjna

To sposób umożliwiający Usługodawcy bezpośrednią komunikację drogą
elektroniczną z organami państw członkowskich, Komisją i Radą Usług Cyfrowych
oraz z Użytkownikami.

Punkt kontaktowy

To usługa polegająca na przechowywaniu informacji przekazanych przez Użytkownika
oraz na jego żądanie.

Usługa hostingu

To Usługodawca/Sprzedawca, czyli spółka EWT WODA sp. z o.o. z siedzibą w
Warszawie (0-803) przy ul. Aleje Jerozolimskie 56C. zarejestrowana w rejestrze
przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w
Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000358031, REGON:
142441234, NIP: 5272630597.

Dostawca usługi hostingu

To zawartość wypowiedzi Użytkownika zamieszczona w Sklepie, w szczególności
informacje w formie tekstu, zdjęcia, grafiki lub innego materiału, które Użytkownik
umieścił w obrębie Sklepu.

Treść

To Treść, która sama w sobie lub w odniesieniu do funkcjonalności Sklepu i usług
Usługodawcy nie jest zgodna z prawem Unii Europejskiej lub z prawem danego
państwa członkowskiego UE, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru
tego prawa.
Za Treść nielegalną uznaje się w szczególności:
● obrazy przedstawiające niegodziwe traktowanie dzieci w celach
seksualnych,
● prywatne zdjęcia/grafiki udostępniane bez zgody osoby uprawnionej do
danego materiału,
● cyberstalking,
● treści służące do sprzedaży produktów niespełniających wymogów lub
podrobionych,
● treści służące do sprzedaży towarów lub świadczenia usług z naruszeniem
prawa ochrony konsumentów,
● treści naruszające prawa autorskie.

Treść nielegalna

To Treść naruszająca i zakłócające zasady funkcjonowania Sklepu, naruszająca
niniejszy Regulamin, a także Treść o charakterze nieprawdziwym, nieaktualnym,
naruszającym dobre obyczaje i zasady współżycia społecznego

Treść niezgodna z warunkami korzystania z usług Sklepu

To klauzule, niezależnie od ich nazwy lub formy, które regulują stosunek umowny
między Usługodawcą a Użytkownikiem.

Warunki korzystania z usług Sklepu

To działania niezautomatyzowane lub zautomatyzowane, podejmowane przez
Usługodawcę, w szczególności w celu wykrywania, identyfikowania i zwalczania
nielegalnych treści lub informacji niezgodnych z warunkami korzystania z usług,
przekazywanych przez Użytkowników, w tym wdrażane środki, które wpływają na
dostępność, widoczność i osiągalność takich nielegalnych treści lub informacji, takie
jak depozycjonowanie takich treści lub informacji, demonetyzacja, uniemożliwienie
dostępu do nich lub ich usunięcie, lub które wpływają na możliwość przekazywania
takich informacji przez Użytkowników, takie jak zamknięcie lub zawieszenie konta
Użytkownika.

Moderacja

Ogólne warunki korzystania ze Sklepu

1. Ten Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany każdemu Klientowi przed
zawarciem umowy w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i
utrwalenie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, z którego
korzysta Klient.
2. Klient ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu przed zawarciem
umowy. Jeżeli Klient nie akceptuje jego postanowień, nie powinien dokonywać
zakupów w Sklepie. Zawarcie Umowy z Usługodawcą/Sprzedawcą oznacza, że
Klient zapoznał się z treścią Regulaminu i związany jest z jego postanowieniami.
3. Wszystkie ceny Produktów są cenami brutto (razem z podatkiem VAT) w polskich
złotych.
4. Do poprawnego korzystania ze Sklepu konieczne jest spełnienie Wymagań
Technicznych, posiadanie dostępu do urządzenia z Internetem, z aktualnym
systemem operacyjnym oraz z aktualną przeglądarką internetową, a także
posiadanie konta e-mail. Klient powinien także posiadać wiedzę na temat
zagrożeń dotyczących korzystania z Internetu (w tym zakupów online) oraz
zabezpieczyć swoje urządzenie w podstawowe środki bezpieczeństwa
technicznego (np. programy antywirusowe).
5. Klient Sklepu zobowiązany jest w szczególności do terminowej zapłaty Ceny i
innych ustalonych przez Klienta kosztów w pełnej wysokości oraz terminowego
odbioru Produktów zamówionych przy wykorzystaniu wybranego sposobu
dostawy i płatności czy umożliwienia wykonania Usługi przez Usługodawcę.
6. Klient nie jest uprawniony do przekazywania loginu i hasła osobom
nieuprawnionym lub do korzystania z konta innego Klienta.
7. Produkty mogą być prezentowane w Sklepie w ramach przedsprzedaży lub w
Promocji, której warunki zamieszczone są w Sklepie. Cena wskazywana przez
Usługodawcę/Sprzedawcę obok Ceny Promocyjnej jest najniższą ceną, w której
produkt był dostępny w sklepie w ciągu ostatnich 30 dni (Najniższa cena z
ostatnich 30 dni przed obniżką).
8. W przypadku gdy przedmiotem Umowy jest Produkt objęty Promocją,
Usługodawca/Sprzedawca oznacza, że dany Produkt jest w cenie promocyjnej.
1. W przypadku umożliwienia Klientom zapoznania się z opiniami innych
Klientów na stronie Sklepu Usługodawca/Sprzedawca podejmuje uzasadnione i proporcjonalne kroki, które pozwolą na zweryfikowanie, czy opinie są rzetelne
i zamieszczone przez osoby, które rzeczywiście korzystały z Towaru, Treści
lub Usługi cyfrowej. Informacje na temat sposobu weryfikacji opinii przez
Usługodawcę/Sprzedawcę znajdują się w zakładce Polityka prezentowania opinii.
2. Jeżeli Cena udostępniona Klientowi na stronie Sklepu jest spersonalizowana, np.
ustalona na podstawie informacji o Kliencie uzyskanych z danych
marketingowych (profilowanie), Usługodawca/Sprzedawca udostępnia Klientowi
informację na temat indywidualnego dostosowania ceny (personalizacji cen) przy
Cenie Produktu na stronie Sklepu.
3. Usługodawca/Sprzedawca podejmuje środki organizacyjne i techniczne mające
na celu zabezpieczenie bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu oraz
funkcjonalności dostępnych w ramach strony (formularz rejestracji konta,
formularz zamówienia itd.).

Usługi Elektroniczne na stronie Sklepu, w tym zakładanie Konta Klienta Sklepu

1. Usługodawca/Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów za pośrednictwem Sklepu
nieodpłatnie następujące Usługi Elektroniczne:
a) Usługę zawierania Umów na zasadach określonych w Regulaminie;
b) Usługę Konto Klienta oraz przechowywanie i udostępnianie Klientowi
za pośrednictwem Konta historii Zamówień Klienta na stronie Sklepu
oraz dostęp do panelu zarządzania Usługami za pomocą Konta po
zalogowaniu na stronie Sklepu;
c) Usługę składania Zamówień na zasadach określonych w Regulaminie;
d) Usługę umożliwienia Klientom korzystania z usług Koszyka.
2. Klient ma możliwość założenia Konta na stronie internetowej Sklepu przy
składaniu Zamówienia. Konto zawiera m.in. informacje o Zamówieniach i
pozwala na zapamiętanie użytych wcześniej danych potrzebnych do złożenia
Zamówienia.
3. Usługodawca/Sprzedawca świadczy usługę utrzymania Konta w czasie
wykonywania Umowy, nie krócej niż w terminie jednego roku od ostatniego dnia
trwania Umowy lub ostatniego zalogowania na Konto Klienta gdy Klient nie
zawarł żadnej Umowy za pośrednictwem Sklepu.
4. Korzystanie z Konta możliwe jest po wypełnieniu formularza oraz
zaakceptowaniu postanowień niniejszego Regulaminu i kliknięciu przycisku
,,Załóż konto’’ lub innego równoznacznego, przy czym Konto zakładane jest
automatycznie podczas dokonywania pierwszego zakupu w Sklepie. W
przypadku składania Zamówienia poprzez wiadomość e-mail Konto tworzone
jest przez Usługodawcę/Sprzedawcę po opłaceniu Ceny, przy czym Klient
otrzymuje na wskazany przez siebie adres e-mail wiadomość z linkiem
aktywacyjnym oraz samodzielnie ustala hasło do swojego Konta.
5. W formularzu zakładania Konta niezbędne jest podanie przez Klienta
wskazanych następujących danych: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej,
login i hasło.
6. Założenie Konta Klienta następuje poprzez wypełnienie formularza
rejestracyjnego i przesłanie do Usługodawcy/Sprzedawcy poprzez stronę Sklepu
(w ramach składania Zamówienia). Z chwilą przesłania potwierdzenia utworzenia
Konta Klienta dochodzi do zawarcia umowy o prowadzenie Konta na stronie
Sklepu.
7. Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest na czas nieokreślony, przy czym z
zachowaniem warunków określonych w ust 3 i można wypowiedzieć ją w
każdym momencie.
8. Klient loguje się na Konto przy użyciu adresu e-mail oraz indywidualnego hasła,
które Klient ustala samodzielnie.
9. Klient może złożyć Zamówienie bez zakładania Konta lub poprzez założenie
Konta.
10. Usługodawca/Sprzedawca, na prośbę Klienta, usuwa Konto Klienta. Aby zgłosić
żądanie usunięcia Konta, Klient powinien skontaktować się z
Usługodawcą/Sprzedawcą na adres e-mail podany w początkowej części
Regulaminu.
11. Konto Klienta usuwane jest w terminie do 14 dni od dnia otrzymania żądania
usunięcia Konta.
12. Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta
pierwszego Produktu do Koszyka.
13. Usługa Koszyk świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i
ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia.
14. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych można składać
pisemnie na adres siedziby Usługodawcy lub elektronicznie na adres wskazany
na początku Regulaminu.
15. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę/Sprzedawcę następuje
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
16. W celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji rekomenduje się podanie przez
Klienta w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu
reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz
żądania Klienta wraz z przekazaniem danych kontaktowych składającego
reklamację.
17. Podane wyżej wymogi mają formę jedynie rekomendacji
Usługodawcy/Sprzedawcy i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z
pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Zawarcie, wykonanie Umowy i płatności

1. Sklep umożliwia składanie Zamówień oraz zawarcie Umów dotyczących
sprzedaży Produktów.
2. Główne cechy Produktów oraz specyfikacja są określone na stronie
produktowej każdego Produktu.
3. Zawarcie Umowy pomiędzy Klientem a Usługodawcą/Sprzedawcą może
nastąpić po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia na zasadach
określonych poniżej.
4. Umowa zawierana jest po złożeniu Zamówienia na stronie Sklepu za pomocą
Formularza Zamówienia, w momencie potwierdzenia jej przez
Usługodawcę/Sprzedawcę, przy czym potwierdzenie następuje w formie
przesłania wiadomości e-mail przez Usługodawcę/Sprzedawcę na adres e-
mail wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
5. Przedmiotem Umowy jest zobowiązanie Usługodawcy/Sprzedawcy
dostarczenia Towaru i/lub wykonania Usługi za cenę wskazaną na stronie
Sklepu płatną przez Klienta.
6. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
7. Usługodawca/Sprzedawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia w
następujący sposób: poprzez dodanie Produktu do Koszyka, po czym Klient
przechodzi do Formularza zamówienia lub Klient posiadający Konto
potwierdza w Formularzu zamówienia aktualność i prawidłowość danych
koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy.
8. Klient, który nie posiada Konta, jest zobowiązany samodzielnie wypełnić
Formularz zamówienia w zakresie jego danych niezbędnych do zawarcia i
realizacji Umowy.
9. W każdym przypadku podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych
Klienta może uniemożliwić realizację Umowy, ponieważ warunkiem złożenia
Zamówienia jest prawidłowe i kompletne wypełnienie Formularza zamówienia.
W Formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących
danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, dokładny adres, adres poczty
elektronicznej oraz danych dotyczących Umowy tj.: wybrany Towar, Usługa,
sposób płatności wybrany przez Klienta spośród sposób dostępnych w
Sklepie.
10. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także
podanie firmy, a jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury
VAT, również danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, w tym NIP.
11. Warunkiem złożenia Zamówienia, oprócz wskazanych powyżej okoliczności,
jest także zaakceptowanie warunków Regulaminu i Polityki prywatności
Usługodawcy/Sprzedawcy, a także zapłata Ceny za Produkt po wyborze
sposobu płatności.
12. Naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym
brzmieniu) jest tożsame ze złożeniem Zamówienia (Klient składa ofertę) na
wybrany Produkt.
13. Klient ma możliwość weryfikacji Produktów (Towarów, Usług, Subskrypcji)
znajdującej się w Koszyku oraz dokonania zmian do czasu złożenia
Zamówienia.
14. Po kliknięciu przycisku „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym
brzmieniu) Klient będzie miał możliwość wyboru operatora płatności i zostanie
w sposób automatyczny przekierowany do bramki płatności, obsługiwanej
przez wybranego operatora w przypadku wyboru płatności online. Informacje o dostępnych operatorach są na bieżąco podawane na stronie Sklepu. W
przypadku Zamówienia składanego na adres e-mail, płatność należy uiścić na
rachunek wskazany na fakturze.
15. W odpowiedzi na Zamówienie Klient niezwłocznie otrzymuje wiadomość na
podany w tym celu adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i
rozpoczęcia jego weryfikacji.
16. Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia,
Usługodawca/Sprzedawca wysyła do Klienta na podany adres e-mail
wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia oferty, złożonej w ramach przesłania
Zamówienia oraz potwierdzeniem rozpoczęcia realizacji Zamówienia lub
informację o odmowie przyjęcia wszystkich lub poszczególnych ofert,
złożonych w ramach Zamówienia.
17. Do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą przyjęcia Zamówienia przez
Usługodawcę/Sprzedawcę, które następuje w formie przesłania wiadomości
e-mail potwierdzającej przyjęcie Zamówienia. Klient jest zobowiązany do
zapłaty Ceny w pełnej wysokości w terminie 5 dni od dnia złożenia
Zamówienia. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku Umowę uważa się
za niezawartą.
18. W przypadku Zamówienia, które należy opłacić na podstawie faktury
wystawionej przez Usługodawcę/Sprzedawcę, Klient jest zobowiązany do
zapłaty Ceny w pełnej wysokości, w terminie wskazanym na fakturze
wystawionej przez Usługodawcę/Sprzedawcę. W przypadku niedopełnienia
tego obowiązku Umowę uważa się za niezawartą.
19. W przypadku odmowy przyjęcia oferty bądź ofert złożonych w ramach
realizacji Zamówienia przez Klienta, Umowa w części wskazanej przez
Usługodawcę/Sprzedawcę w wiadomości e-mail z odmową przyjęcia oferty,
nie zostaje zawarta. W takim wypadku Usługodawca/Sprzedawca
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od wysłania wiadomości, o
której mowa powyżej, zwraca Klientowi uiszczone przez niego płatności, w
zakresie w jakim Umowa nie została zawarta.
20. O kosztach dostawy, płatności lub innych dodatkowych kosztach
Usługodawca/Sprzedawca informuje w Formularzu zamówienia przed
złożeniem Zamówienia przez Klienta. Całkowita wartość Zamówienia
obejmuje Cenę oraz koszty dostawy.
21. Na adres e-mail podany w formularzu przez Klienta Usługodawca/Sprzedawca
wysyła podsumowanie Zamówienia zawierające najważniejsze informacje o
Zamówieniu.
22. Usługodawca/Sprzedawca organizuje Promocje na wybrane Towary, Usługi
dostępne na stronie Sklepu. Promocje nie podlegają łączeniu, o ile
postanowienia Promocji wyraźnie nie stanowią inaczej. Możliwość
skorzystania z danej Promocji może zależeć od dostępności Towaru, Usługi na
stronie Sklepu.
23. Usługodawca/Sprzedawca umożliwia następujące metody płatności:
a) płatność elektroniczna (realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po
przesłaniu Klientowi przez Usługodawcę/Sprzedawcę potwierdzenia
przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez
Usługodawcę/Sprzedawcę informacji o dokonaniu płatności przez
Klienta) w formie przelewu tradycyjnego lub płatności dokonanej za
pośrednictwem operatora płatności,
b) przelew tradycyjny,
c) płatność dokonana za pośrednictwem operatora płatności,
d) płatność kartą.
24. Usługodawca/Sprzedawca przekaże Klientowi dowód zakupu w formie
elektronicznej. Klient wyraża zgodę, aby dowód zapłaty, tj. faktura lub paragon,
został sporządzony i przesłany na podany przez niego w trakcie składania
Zamówienia, bądź zakładania Konta, adres e-mail.
25. Płatność za Produkt dokonywana jest przy pomocy serwisu PayU Spółka
Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 186, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd
Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399,
numer NIP 7792308495, REGON 300523444, kapitał zakładowy 7 789 000
PLN, kapitał wpłacony 7 789 000 PLN, będąca dostawcą usług płatniczych w
rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, wpisana
do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję
Nadzoru Finansowego pod numerem IP1/2012.
26. Usługodawca/Sprzedawca nie przechowuje w swojej bazie numerów kart
płatniczych Klientów.
27. Płatność następuje na zasadach prezentowanych na stronie Sklepu. W razie
wątpliwości Klient może skontaktować się z Usługodawcą, kierując
wiadomość na adres wskazany w Regulaminie.

Produkty fizyczne - koszty, sposób i termin zapłaty

1. Towary oferowane w Sklepie to przedmioty związane z zapewnieniem wody
dla biznesu i domu, przede wszystkim wysokiej jakości dystrybutory wody. W
ramach Umowy sprzedaży zawartej zgodnie z postanowieniami niniejszego
Regulaminu Sprzedawca dostarcza Klientowi zakupione Towary zgodnie z
Zamówieniem Klienta.
2. Realizacja Zamówienia Produktu fizycznego oznacza, że Sprzedawca
dokonuje wysłania zakupionego Produktu na adres wskazany podczas
procesu zakupowego przez Klienta.
3. Dostępne metody dostawy Produktu fizycznego oraz przewidywany czas
dostawy są widoczne na stronie internetowej Sklepu.
4. Dostawa Produktu fizycznego odbywa się na terenie Polski na adres wskazany
przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. Dostawa Produktu fizycznego
na adres zlokalizowany poza obszarem Polski odbywa się na warunkach
określonych w Sklepie lub ustalonych indywidualnie.
5. Sklep każdorazowo określa na stronie Produktu termin dostawy lub w
korespondencji e-mail wysłanej przez Sprzedawcę.
6. Dostawa Produktu fizycznego do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa
sprzedaży stanowi inaczej.
7. Na łączny termin oczekiwania na otrzymanie przez Klienta Produktu
fizycznego (termin dostawy) składa się czas przygotowania Zamówienia do
wysyłki przez Sklep oraz czas doręczania Produktu fizycznego do wskazanego
miejsca dostawy. Do czasu przygotowania Zamówienia należy doliczyć czas
doręczania Produktu fizycznego wykonywany przez konkretnego przewoźnika,
który uzależniony jest od wybranej przez Klienta formy dostawy i jest
każdorazowo prezentowany na podstronie danego Produktu fizycznego oraz w
zakładce „Metody Dostawy” na stronie internetowej Sklepu lub w
korespondencji e-mail wysłanej przez Sprzedawcę.
8. Termin dostawy Produktu fizycznego do Klienta wynosi do 21 dni Roboczych,
chyba że w opisie danego Produktu fizycznego lub w trakcie składania
Zamówienia podano inny termin dostawy. Wówczas Klienta obowiązuje
wskazany przez Sprzedawcę każdorazowo termin dostawy.
9. Jeżeli podczas zakupu Sprzedawca określił inny termin dostarczenia Produktu
fizycznego, to Klienta obowiązuje termin wskazany przez Sprzedawcę na
stronie sprzedażowej Produktu (przedsprzedaż).
10. W przypadku Zamówienia dotyczącego Produktów fizycznych o różnych
terminach dostawy, właściwym terminem dostawy jest termin dotyczący
Produktu o najdłuższym czasie dostawy.
11. W wypadku gdy przedmiotem Umowy jest Produkt i Usługa montażu, Produkt
instalowany jest w miejscu wskazanym przez Klienta podczas składania
Zamówienia. Klient zapewnia dostęp do miejsca montażu Produktu w terminie
potwierdzonym przez Sprzedawcę.
12. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane używaniem Produktu niezgodnie z przeznaczeniem, zaleceniami Sprzedawcy
czy zasadami używania (w tym instrukcją obsługi).
13. Klient zobowiązany jest do korzystania z Produktów zgodnie z instrukcją
obsługi, w tym dokonywania konserwacji, utrzymania higieny Produktów i
użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.

Usługi

1. Usługi oferowane na stronie Sklepu to przede wszystkim usługi serwisowe,
związane z zapewnieniem wody dla biznesu i domu w związku z korzystaniem
przez Klienta z Produktów (np. serwis dystrybutora wody). W ramach Umowy o
świadczenie Usług zawartej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu
Usługodawca wykonuje Usługi zgodnie z Zamówieniem Klienta.
2. Realizacja Zamówienia oznacza, że Usługodawca wykonuje Usługi zgodnie z
Zamówieniem Klienta i zawartą Umową.
3. Ceny Usług prezentowane są Klientowi na stronie internetowej Sklepu oraz w
trakcie składania Zamówienia. Wszystkie ceny podane na stronach Sklepu są
cenami brutto uwzględniającymi podatki.
4. Ze względu na rodzaj i czas trwania Umowy o świadczenie Usług poszczególne
Usługi prezentowane w Sklepie mogą różnić się swoim zakresem i ilością usług
świadczonych w ramach Umowy.
5. Wszystkie Usługi prezentowane są na stronie Sklepu.
6. W celu rozpoczęcia świadczenia Usług przed upływem 14 dniowego terminu
odstąpienia od Umowy, Klient wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia Usług
przed upływem wspominanego okresu wraz z oświadczeniem, o zapoznaniu się z
informacją o tym, że w takim wypadku w razie odstąpienia od Umowy, w zakresie
Usług wykonanych do dnia odstąpienia Klient ponosi koszty ich wykonania.
7. Jeżeli w opisie Usługi Usługodawca określił inny termin wykonania Usługi, to
Klienta obowiązuje termin wskazany przez Usługodawcę na stronie Sklepu
(przedsprzedaż).
8. Klient składa dyspozycję wykonania Usługi w wybrany przez siebie sposób,
spośród wskazanych poniżej:
a) Telefonicznie, pod numerem telefonu +48 22 702 11 50,
b) W formie wiadomości e-mail kierowanej na adres e-mail: info@yazamco.pl
c) W ramach Konta Klienta w ramach Panelu Klienta
9. W wypadku gdy Usługa wymaga dostosowania miejsca instalacji (np. wykonanie
otworu), Klient akceptuje fakt konieczności dostosowania do instalacji. W razie
rozwiązania Umowy, odstąpienia od Umowy przez Klienta, Usługodawca nie
odpowiada za zmniejszenie wartości dostosowanej powierzchni i nie jest
zobowiązany do przywrócenia stanu poprzedniego.

Subskrypcja- zasady ogólne

1. Subskrypcje prezentowane na stronie Sklepu dotyczą Towarów i/lub Usług
świadczonych przez Usługodawcę. W ramach Umowy zawartej zgodnie z
postanowieniami niniejszego Regulaminu Usługodawca w ramach Subskrypcji
dostarcza Towary i/lub świadczy Usługi przez określony czas, zgodnie z
wyborem Klienta.
2. Ceny Subskrypcji prezentowane są Klientowi na stronie internetowej Sklepu oraz
w trakcie składania Zamówienia. Wszystkie ceny podane na stronach Sklepu są
cenami brutto uwzględniającymi podatki.
3. Ze względu na rodzaj i czas trwania Subskrypcji poszczególne warianty
Subskrypcji mogą różnić się zakresem dostarczanych Towarów i/lub Usług
świadczonych w ramach Subskrypcji.
4. Wszystkie Subskrypcje prezentowane są na stronie Sklepu. Produkty fizyczne są
dostarczane, a Usługi świadczone są w ramach Subskrypcji na zasadach
wskazanych w opisie Subskrypcji. Za zgodą Klienta, Usługodawca może
rozpocząć świadczenie Usług w ramach Subskrypcji niezwłocznie o ile inaczej nie
wskazano w opisie Subskrypcji.
5. Subskrypcja obowiązuje przez określony, wybrany spośród dostępnych na stronie
Sklepu przez Klienta podczas składania Zamówienia czas.
6. Umowa, której przedmiotem jest Subskrypcja może mieć ma charakter
autoodnawialny co oznacza, że po upływie okresu trwania Subskrypcji zawierana
jest automatycznie kolejna Umowa na zasadach takich samych jak poprzednio
obowiązująca Subskrypcja o ile Klient nie anuluje Subskrypcji przy czym, w razie
zmiany Regulaminu, kolejna Umowa zawierana jest zgodnie z treścią aktualnego
Regulaminu.
7. W każdej jednak chwili Klient może skontaktować się pod wskazanym w tym
Regulaminie adresem email i natychmiast zrezygnować z automatycznego
odnawiania płatności.
8. O ile inaczej nie wskazano w opisie Subskrypcji, Cena Subskrypcji uiszczana jest
przez klienta comiesięcznie w ratach wynoszących wartość Ceny podzielonej
przez ilość miesięcy trwania Umowy.
9. Jeśli Użytkownik zrezygnuje z autoodnowienia Subskrypcji przed końcem cyklu
płatności (obowiązywania Umowy), jego odwołanie zostanie uwzględnione
natychmiast i nie będzie pobierana opłata za kolejny okres rozliczeniowy (nie
zostanie zawarta kolejna Umowa).
10. Jeżeli w opisie Subskrypcji Usługodawca określa termin dostarczenia Towarów
i/lub świadczenia Usług w ramach Subskrypcji, to Klienta obowiązuje termin
wskazany przez Usługodawcę na stronie Sklepu. W wypadku gdy Sprzedawca
umożliwia wybór terminu dostawy poszczególnych Towarów czy wykonania
Usług w ramach Subskrypcji, Klient powinien wskazać termin dostaw Towaru czy
realizacji Usługi.
11. Klient ma prawo wypowiedzieć Umowę, której przedmiotem jest Subskrypcja z
zachowaniem terminu 30 dni wypowiedzenia, przy czym oświadczenie o
wypowiedzeniu skuteczne jest na koniec miesiąca kalendarzowego w którym
zostało złożone.
W takim przypadku Klient zobowiązany jest do uiszczenia płatności zgodnie z
zakresem Umowy wykonanej do dnia jej rozwiązania (tj. Klient uiszcza m.in.
Cenę obejmującą wartość dostarczonych Klientowi Towarów i/lub Usług, które
zostały wykonane lub do których Usługodawca/Sprzedawca pozostawał w
gotowości do wykonania) i z uwzględnieniem poniesionych nakładów, o ile
Regulamin nie stanowi inaczej. Jeśli wypowiedzenie następuje bez ważnego
powodu, Usługodawca uprawniony jest do domagania się odszkodowania
spowodowanego wypowiedzeniem Klienta.
12. Oświadczenie o wypowiedzeniu Klient składa poprzez przesłanie oświadczenia
na adres e-mail wskazany w Regulaminie. Usługodawca potwierdza otrzymanie
oświadczenia o wypowiedzeniu poprzez przesłanie potwierdzenia na adres e-mail
Klienta.
13. Umowa wygasa z upływem okresu wypowiedzenia, który jest liczony od dnia, w
którym zostało złożone wypowiedzenie lub na koniec miesiąca w którym złożono
oświadczenie o wypowiedzeniu zgodnie z Regulaminem. Klient uiszcza w takim
wypadku Cenę obejmująca wartość Umowy wykonanej do dnia rozwiązania
Umowy, wydatków, które Usługodawca poczynił w celu należytego wykonania
Umowy oraz wysokość odszkodowania wynikającego ze szkody powstałej u
Usługodawcy na skutek wypowiedzenia Umowy bez ważnego powodu w terminie
wskazanym przez Usługodawcę. W przypadku wypowiedzenia Umowy z ważnych
powodów Klient uiszcza Cenę obejmującą wartość Umowy wykonanej do dnia
rozwiązania Umowy i wydatki, które Usługodawca poczynił w celu należytego
wykonania Umowy.
14. W zakresie Subskrypcji postanowienia Regulaminu znajdują odpowiednie
zastosowanie w zakresie nieuregulowanym przez Usługodawcę w opisie
Subskrypcji lub w niniejszej części Regulaminu dotyczącej Subskrypcji.
15. O ile w opisie Subskrypcji nie wskazano inaczej, wartość miesięcznej usługi
serwisowej do świadczenia której Usługodawca pozostaje w gotowości w trakcie
trwania Umowy wynosi 49 złotych brutto w wypadku Subskrypcji Yazz 5*, a w
wypadku Subskrypcji Yazz 4* 19 złotych brutto.
16. O ile w opisie Subskrypcji nie wskazano inaczej, wartość zestawu do wymiany
filtrów dostarczonego w ramach Subskrypcji i usług sanityzacji urządzenia
wykonanych w ramach Subskrypcji wynosi 480 złotych brutto.

Uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu fizycznego z Umową

1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt
fizyczny jest niezgodny z Umową. Szczegóły dotyczące niezgodności Produktu
fizycznego z Umową regulują przepisy Kodeksu cywilnego w odniesieniu do
przedsiębiorców oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w
odniesieniu do Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta.
Dla uniknięcia wątpliwości wskazuje się, że uprawnienia z tytułu niezgodności
Produktu fizycznego z Umową dotyczą klientów Sklepu będących Konsumentami
i Przedsiębiorcami na prawach konsumenta.
2. Produkty fizyczne prezentowane w Sklepie mogą być objęte gwarancją
producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania
są wówczas podawane w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta i
dołączonej do Produktu fizycznego. Przy czym gwarancja trwałości nie może
przewidywać warunków naprawy albo wymiany mniej korzystnych dla
Konsumenta niż określone w punktach od 4 do 8.
3. W przypadku stwierdzenia niezgodności Produktu fizycznego z Umową, Klient
powinien skontaktować się ze Sprzedawcą (na adres e-mail podany na początku
Regulaminu lub listownie), określając jednocześnie swoje roszczenie związane z
niezgodnością Produktu fizycznego z Umową.
4. Jeżeli Produkt fizyczny jest niezgodny z Umową̨, Konsument może żądać jego
naprawy lub wymiany.
5. Sprzedawca może dokonać́ wymiany, gdy konsument żąda naprawy lub może
dokonać́ naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do
zgodności Produktu fizycznego z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta
jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli
zarówno naprawa, jak i wymiana są̨ niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych
kosztów, Sprzedawca może odmówić́ doprowadzenia Produktu fizycznego do
zgodności z Umową.
6. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się̨ wszelkie okoliczności
sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu fizycznego z
Umową, wartość́ Produktu fizycznego zgodnego z Umową oraz nadmierne
niedogodności dla konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu lub odmowy
doprowadzenia Produktu fizycznego do zgodności z Umową.
7. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w
której Sprzedawca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z
Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając
specyfikę̨ towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub
wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i
materiałów, ponosi Sprzedawca.
8. Konsument udostępnia Sprzedawcy Produkt fizyczny podlegający naprawie lub
wymianie. Sprzedawca odbierze od Konsumenta Towar na swój koszt.
9. Jeżeli Produkt fizyczny został zamontowany przed ujawnieniem się braku
zgodności Produktu fizycznego z Umową, Sprzedawca demontuje Towar oraz
montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie
tych czynności na swój koszt.
10. Jeżeli Produkt fizyczny jest niezgodny z Umową, Konsument może złożyć
oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
a) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Produktu fizycznego do zgodności z
Umową zgodnie z punktem 5;
b) Sprzedawca nie doprowadził Produktu fizycznego do zgodności z Umową
zgodnie z punktami 7-9;
c) brak zgodności Produktu fizycznego z Umową występuje nadal, mimo że
Sprzedawca próbował doprowadzić Produkt fizyczny do zgodności z
Umową;
d) brak zgodności Produktu fizycznego z Umową jest na tyle istotny, że
uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy;
e) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Produktu fizycznego do zgodności z Umową w rozsądnym
czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
11. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w rozsądnym terminie 14 dni.
12. Jeżeli Klient będący Konsumentem, wykonując uprawnienia z tytułu niezgodności
Produktu fizycznego z Umową, złożył oświadczenie Sprzedawcy a Sprzedawca
nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa
się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
13. W celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji w zgłoszeniu reklamacyjnym
rekomenduje się podanie przez Klienta w opisie reklamacji informacji i
okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty
wystąpienia wady oraz danych kontaktowych składającego reklamację.
Rekomendacje podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie
wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu
reklamacji.
14. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu fizycznego z
Umową, jest obowiązany dostarczyć wadliwy produkt fizyczny na adres siedziby
Sprzedawcy. W przypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia
produktu wadliwego ponosi Sprzedawca.
15. Jeżeli Klient jest Przedsiębiorcą, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi
jest wyłączona na podstawie art. 558 § 1 ustawy Kodeks cywilny.
16. Więcej informacji na temat praw kupujących można znaleźć na stronie Urzędu
Ochrony Konkurencji i Konsumenta – https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl.
17. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności Towaru z Umową,
istniejącą w chwili jego dostarczenia i ujawnioną w ciągu dwóch lat od tej chwili,
chyba, że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę,
jego poprzednika prawnego lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.
Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z Umową, który ujawnił się przed
upływem dwóch lat od dostarczenia Towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o
ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić
ze specyfikacją Towaru lub charakterem braku zgodności z Umową. Konsument
nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności Produktu fizycznego z
Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Produktu fizycznego
z Umową jest istotny.
18. Uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu fizycznego z Umową dotyczą
Klientów Sklepu będących Konsumentami i Przedsiębiorcami na prawach
konsumenta.
19. Przedsiębiorca na prawach konsumenta akceptuje niniejszy Regulamin, a
następnie korzysta ze swoich uprawnień. Przedsiębiorca na prawach
konsumenta powinien uzupełnić stosowny formularz reklamacji, a w
szczególności dane potwierdzające okoliczności potwierdzające jego status
zgodny z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta lub przekazać te informacje w
inny sposób Sprzedawcy.
20. Przedsiębiorca na prawach konsumenta oświadcza w formularzu przesłanym do
Sklepu, że zawarta Umowa jest bezpośrednio związana z prowadzoną przez
niego działalnością gospodarczą, ale nie posiada dla niego charakteru
zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej
działalności gospodarczej.

Uprawnienia w razie niezgodności Usługi z Umową

1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli Usługa jest
niezgodna z umową. Szczegóły dotyczące niezgodności Usługi z Umową
regulują przepisy Kodeksu cywilnego w odniesieniu do Przedsiębiorców oraz
Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w odniesieniu do
Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta. Dla uniknięcia
wątpliwości wskazuje się, że uprawnienia z tytułu niezgodności Usługi Umową
dotyczą klientów Sklepu będących Konsumentami i Przedsiębiorcami na
prawach konsumenta.
2. W przypadku stwierdzenia niezgodności Usługi z Umową Klient powinien
skontaktować się z Usługodawcą (na adres e-mail podany na początku
Regulaminu lub listownie), określając jednocześnie swoje roszczenie związane z niezgodnością Usługi z Umową.
3. Jeżeli Usługa jest niezgodna z Umową, Konsument może żądać doprowadzenia
do zgodności z Umową.
4. Usługodawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową, jeżeli
doprowadzenie do zgodności Usługi z Umową w sposób wybrany przez
Konsumenta jest niemożliwe lub wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów
dla Usługodawcy.
5. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się̨ wszelkie okoliczności
sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Usługi z Umową oraz
wartość Usługi zgodnej z Umową.
6. Usługodawca doprowadza Usługę do zgodności z Umową w rozsądnym terminie
od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez Konsumenta o
braku zgodności z Umową, bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta,
uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty
doprowadzenia Usługi do zgodności z Umową ponosi Usługodawca.
7. Jeżeli Usługa jest niezgodna z Umową, Konsument może złożyć́ oświadczenie o
obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
a) doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga
nadmiernych kosztów, zgodnie z punktem 4 i 5;
b) Usługodawca nie doprowadził Usługi do zgodności z Umową zgodnie z
punktem 6;
c) brak zgodności z Umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował
doprowadzić Usługę do zgodności z Umową;
d) z oświadczenia Usługodawcy lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie
doprowadzi on Usługi do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez
nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
8. Usługodawca rozpatrzy reklamację w rozsądnym terminie 14 dni.
9. Jeżeli Klient będący Konsumentem, wykonując uprawnienia z tytułu niezgodności
Produktu z Umową, wystosował odpowiednie żądania do Usługodawcy, a
Usługodawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni
kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
10. W celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji w zgłoszeniu reklamacyjnym
rekomenduje się podanie przez Klienta w opisie reklamacji informacji i
okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty
wystąpienia niezgodności z umową oraz danych kontaktowych składającego
reklamację. Rekomendacje podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie
zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem
zalecanego opisu reklamacji.
11. Jeżeli Klient jest Przedsiębiorcą, odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu rękojmi
jest wyłączona na podstawie z art. 558 § 1 ustawy Kodeks cywilny.
12. Więcej informacji na temat praw kupujących można znaleźć na stronie Urzędu
Ochrony Konkurencji i Konsumenta – https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl.
13. Usługodawca odpowiada za brak zgodności z umową Usługi, który istniał w
chwili jej wykonania i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa
się, że brak zgodności z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od
wykonania Usługi istniał w chwili jej dostarczenia.
14. Usługodawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku
zgodności Usługi z Umową, który jest wskazany w punkcie 13, jeżeli ten brak
podstępnie zataił.
15. Uprawnienia z tytułu niezgodności Usługi z Umową dotyczą Klientów Sklepu
będących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta.
16. Przedsiębiorca na prawach konsumenta akceptuje niniejszy Regulamin, a
następnie korzysta ze swoich uprawnień. Przedsiębiorca na prawach
konsumenta powinien uzupełnić stosowny formularz niezgodności Produktu z
umową, a w szczególności dane poświadczające okoliczności potwierdzające
jego status zgodny z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta lub przekazać te informacje w inny sposób Usługodawcy.
21. Przedsiębiorca na prawach konsumenta oświadcza w formularzu przesłanym do
Usługodawcy, że zawarta Umowa jest bezpośrednio związana z prowadzoną
przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiada dla niego charakteru
zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej
działalności gospodarczej.

Odstąpienie od umowy

1. Jeśli Umowa dotyczy Usługi, a w toku zakupu Konsument lub Przedsiębiorca
na prawach konsumenta wyraził zgodę na wykonanie Usługi przed upływem
terminu odstąpienia od Umowy, traci on prawo do odstąpienia od Umowy w
zakresie Usług wykonanych do dnia odstąpienia zgodnie z żądaniem
Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
2. Jeżeli Umowa dotyczy świadczenia Usług Elektronicznych, a Usługodawca
wykonał w pełni Usługę Elektroniczną za wyraźną zgodą Konsumenta lub
Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, który został poinformowany przed
rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia traci prawo do
odstąpienia, wówczas prawo do odstąpienia nie będzie mu przysługiwać.
3. W sytuacji, gdy nie występują okoliczności wskazane powyżej (punkty 1 i 2),
Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od
Umowy dotyczącej Towaru, Usługi bez podawania przyczyny w terminie 14 dni
od dnia zawarcia Umowy.
4. Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podania
przyczyn, o ile zostały spełnione warunki przewidziane w ust. 1 lub w ust. 2.
5. Jeśli Umowa dotyczy sprzedaży Produktu fizycznego (Towaru), Konsument lub
Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy
zawartej na odległość na warunkach wskazanych poniżej, bez podania
przyczyny, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Produktu fizycznego. Gdy
Zamówienie obejmuje dostarczanie Towarów przez czas określony, czas
odstąpienia biegnie od dnia dostarczenia pierwszego Produktu fizycznego.
6. Odstąpienie od Umowy następuje poprzez poinformowanie
Usługodawcy/Sprzedawcy o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia.
Takie oświadczenie może zostać wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą
elektroniczną na dane kontaktowe podane na początku Regulaminu. Klient
może skorzystać ze wzoru formularza, dostępnego poniżej Regulaminu, jednak
nie jest to obowiązkowe.
7. Jeśli Umowa dotyczy świadczenia Usług, Konsument lub Przedsiębiorca na
prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość na
warunkach wskazanych poniżej, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od
dnia, przy czym jeśli Umowa dotyczy Usług, a w toku zakupu Konsument lub
Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraził zgodę na wykonanie Usługi
przed upływem terminu odstąpienia od Umowy, traci on prawo do odstąpienia
od Umowy w zakresie Usług wykonanych do dnia odstąpienia zgodnie z jego
żądaniem.
8. W celu zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczające jest, aby
Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wysłał informację
dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed
upływem wskazanego terminu odstąpienia od umowy.
9. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca/Sprzedawca zwraca
Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie
otrzymane od niego płatności (z wyjątkiem w przypadku Towarów
dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu
dostawy Towaru innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w
Sklepie lub wartości Usług wykonanych zgodnie z żądaniem). Konsument lub
Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu
Produktu fizycznego.
10. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów
płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach
konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie wskazał na inne
rozwiązanie.
11. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych
opłat w związku z formą zwrotu płatności.
12. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w
którym odstąpił od Umowy sprzedaży Produktu fizycznego, zwrócić Towar
Sprzedawcy.
13. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt fizyczny od
Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, Sprzedawca może
wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności do chwili otrzymania rzeczy
z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcy na
prawach konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które
zdarzenie nastąpi wcześniej.
14. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu
fizycznego (np. dystrybutora wody) będącego wynikiem korzystania z niego
w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i
funkcjonowania Produktu fizycznego.
15. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi
w odniesieniu do Umowy:
a) której przedmiotem świadczenia jest Produkt fizyczny dostarczany w
zapieczętowanym opakowaniu,
b) której przedmiotu świadczenia po otwarciu opakowania nie można
zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
c) której przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji konsumenta lub rzecz służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb,
d) której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze
względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi
rzeczami,
e) której przedmiotem są produktu ulegającej szybkiemu zepsuciu lub
mające krótki termin przydatności do użycia,
f) w której klient wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał
w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca
świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania klient żądał,
lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania
naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje
klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów,
g) świadczenie usług, za które klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, w
przypadku których klient wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby
przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w
pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta.
16. Przedsiębiorca na prawach konsumenta akceptuje niniejszy Regulamin
podczas procesu zakupowego, a następnie korzysta ze swoich uprawnień
wymienionych w niniejszym Regulaminie.
17. Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien uzupełnić stosowny
formularz odstąpienia, a w szczególności dane potwierdzające okoliczności
potwierdzające jego status zgodny z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta
lub przekazać te informacje Sprzedawcy w inny sposób.
18. Przedsiębiorca na prawach konsumenta oświadcza w formularzu przesłanym
do Sprzedawcy, że zawarta Umowa jest bezpośrednio związana z prowadzoną
przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiada dla niego charakteru
zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej
działalności gospodarczej.
19. W stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na
prawach konsumenta przysługuje Sprzedawcy prawo odstąpienia od Umowy w
terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy w
tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
20. Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także
wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części w stosunku do Klienta
niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
21. Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej
ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez
przesłanie Klientowi niebędącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na
prawach konsumenta stosownego oświadczenia.
22. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta niebędącego
Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest ograniczona –
zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie
roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej Ceny, przy czym Sprzedawca
nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
23. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym
Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę
Sprzedawcy.

Czas obowiązywania Umowy

1. Umowa, której przedmiotem są Usługi lub Subskrypcja zawierana jest na czas
wybrany przez Klienta, przy czym może mieć charakter autoodnawialny.
2. Klient może wypowiedzieć Umowę, której przedmiotem są Usługi lub
Subskrypcja na zasadach określonych w opisie Usługi lub Subskrypcji, a w
razie ich braku na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
3. Okres wypowiedzenia w zakresie Subskrypcji został wskazany w części
Regulaminu dotyczącej Subskrypcji i obowiązuje o ile inaczej nie wskazano w
opisie Subskrypcji.
4. W przypadku rezygnacji (wypowiedzenia) od Umowy z powodów leżących po
stronie Klienta, w szczególności poprzez wypowiedzenie bez wskazania
przyczyn wypowiedzenia, Klient uiszcza część Ceny Umowy wykonanej do dnia
rozwiązania Umowy, której przedmiotem jest Usługa lub Subskrypcja (np.
naliczane są koszty comiesięcznej usługi serwisowej czy dostarczonych
Towarów). Wysokość naliczonej przez Usługodawcę płatności będzie
odpowiadać Cenie uwzględniającej wartość wykonanej Umowy i kosztów
poniesionych przez Usługodawcę na poczet wykonania Umowy i
odszkodowanie o ile wypowiedzenie nie następuje z ważnego powodu. Na
żądanie Klienta, Usługodawca uzasadni wysokość naliczonej kwoty.
5. Termin wypowiedzenia Umowy, której jest Usługa wynosi 30 dni o ile
Usługodawca nie wskazał w opisie Usługi inaczej.
6. Jeśli wypowiedzenie następuje bez ważnego powodu, Usługodawca ma prawo
domagać się odszkodowania tytułem szkody spowodowanej wypowiedzeniem
Klienta obok kosztów poniesionych na poczet wykonania Umowy, wartości
dostarczonych Towarów, wartości świadczenia Usług zgodnie z Umową. Jeśli
wypowiedzenie następuje z uwagi na ważny Usługodawca nie nalicza
odszkodowania.

Publikowanie Treści, moderacja i ograniczenia publikowania Treści

1. Jeśli w ramach funkcjonowania Sklepu Usługodawca/Sprzedawca stwarza
możliwość pozostawienia Treści przez Użytkownika, to
Usługodawca/Sprzedawca przechowuje ją zgodnie z niniejszym Regulaminem.
2. Usługodawca/Sprzedawca podejmuje bezzwłocznie odpowiednie działania w
celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do Treści nielegalnych, gdy uzyska
taką wiedzę lub wiadomość.
3. Usługodawca/Sprzedawca w ramach Sklepu może dokonać moderacji Treści
umieszczanych przez Użytkowników z należytą starannością, obiektywnie i
proporcjonalnie oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie
uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron.
4. Usługodawca/Sprzedawca nie używa narzędzi służących do automatycznego
moderowania treści.
5. O moderacji Treści Usługodawca/Sprzedawca informuje Użytkownika, który
daną treść umieścił, o ile Usługodawca/Sprzedawca dysponuje danymi
umożliwiającymi skontaktowanie się z danym Użytkownikiem wraz z podaniem uzasadnienia.
6. W uzasadnieniu o podjęciu moderacji Treści Usługodawca/Sprzedawca
wskazuje konkretne podstawy do zastosowania użytej sankcji.
7. W przypadku powzięcia informacji o Treści niezgodnej z warunkami
korzystania z usług Sklepu Usługodawca/Sprzedawca może wezwać
Użytkownika do samodzielnego jej zmoderowania.
8. Użytkownik zobowiązany jest do niedostarczania Treści bezprawnych,
nielegalnych, zabronionych przez przepisy prawa (np. naruszających dobra
osobiste osób trzecich), wprowadzania danych zgodnych ze stanem
faktycznym oraz Treści niezgodnych z warunkami korzystania z usług Sklepu.
9. Użytkownik zobowiązany jest w szczególności do:
a) podawania w udostępnionych przez Sklep formularzach wyłącznie
prawdziwych, aktualnych i niezbędnych danych oraz
niezwłocznego aktualizowania danych, w tym danych osobowych,
podanych przez Użytkownika w związku z zawarciem Umów;
b) korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sklep
w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu oraz w sposób
zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami
Regulaminu, a także zgodnie ze zwyczajami i zasadami
współżycia społecznego, także w sposób niezakłócający
funkcjonowania pozostałych Użytkowników Sklepu;
c) niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Sklepu
jakichkolwiek treści zabronionych przez przepisy obowiązującego
prawa, w szczególności naruszających majątkowe prawa
autorskie osób trzecich lub ich dobra osobiste;
d) nieumieszczania treści o charakterze bezprawnym, takich jak:
rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie niezamówionej informacji
handlowej (spam) lub umieszczanie jakichkolwiek treści
naruszających przepisy prawa;
e) niemodyfikowania w sposób nieuprawniony treści dostarczanych
przez Sklep;
f) niepodejmowania czynności mających na celu wejście w
posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Użytkownika.
10. Usługodawca/Sprzedawca nie ma obowiązku monitorowania Treści,
które Użytkownicy przekazują lub przechowują w ramach Sklepu, ani
aktywnego ustalania faktów lub okoliczności wskazujących na
nielegalną działalność.

Zgłaszanie Treści nielegalnych oraz niezgodnych z warunkami korzystania z usług Sklepu

1. Usługodawca/Sprzedawca stosuje procedury, które umożliwiają dowolnej
osobie zgłoszenie Treści, które dana osoba lub dany pomiot uważają za
nielegalne oraz niezgodne z warunkami korzystania z usług Sklepu.
2. Zgłoszenie może nastąpić drogą elektroniczną na wskazany na początku tego
Regulaminu adres e-mail.
3. Zgłoszenie powinno zawierać:
a. lokalizację Treści w Sklepie w postaci bezpośredniego linku do
Treści;
b. przyczyny uznania lub uzasadnionego podejrzenia uznania tej
Treści za nielegalną lub niezgodną z warunkami korzystania z
usług Sklepu;
c. dane kontaktowe osoby zgłaszającej, w tym imię, nazwisko lub
nazwę, adres e-mail, chyba że zgłoszenie dotyczy przestępstwa
związanego z niegodziwym traktowaniem lub wykorzystaniem w
celach seksualnych, pornografią dziecięcą, nagabywania dzieci do
celów seksualnych oraz podżegania, pomocnictwa i usiłowania w
zakresie tych przestępstw;
d. oświadczenie, że osoba zgłaszająca powzięła w dobrej wierze
przekonanie, że zgłaszane Treści są nielegalne lub niezgodne z
warunkami korzystania z usług Sklepu, w szczególności, że
stawiane zarzuty są prawdziwe i kompletne.

4. Usługodawca/Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż 7 dni roboczych,
potwierdza osobie zgłaszającej otrzymanie zgłoszenia, jeśli w zgłoszeniu
został wskazany jej adres e-mail.
5. Zgłoszenie jest uznawane przez Usługodawcę/Sprzedawcę za prawdziwe, jeśli
Usługodawca/Sprzedawca bez szczegółowej analizy prawnej stwierdzi nielegalność lub niezgodność Treści.
6. Usługodawca/Sprzedawca informuje niezwłocznie osobę zgłaszającą oraz
inne osoby zainteresowane sprawą, nie później niż 14 dni od otrzymania
zgłoszenia, o powziętej decyzji dotyczącej zgłoszenia, informując o
możliwości odwołania się od decyzji.
7. Przed wydaniem decyzji Usługodawca/Sprzedawca może zwrócić się do
Użytkownika, który umieścił Treści objęte zgłoszeniem, o udzielenie wyjaśnień
do zgłoszenia, jeśli jest to niezbędne do podjęcia decyzji.
8. Usługodawca/Sprzedawca rozpatruje wszystkie zgłoszenia oraz podejmuje
decyzje w odniesieniu do Treści, których dotyczą zgłoszenia, w sposób
terminowy, obiektywny i niearbitralny, oraz z zachowaniem należytej
staranności.
9. Usługodawca/Sprzedawca nie używa narzędzi służących do automatycznego
rozpatrywania zgłoszeń.

Procedura odwoławcza od zgłoszenia Treści nielegalnych lub niezgodnych z warunkami korzystania z usług Sklepu

1. Od decyzji Usługodawcy/Sprzedawcy wydanej w sprawie zgłoszenia
funkcjonowania w Sklepie Treści nielegalnej lub niezgodnej z warunkami
korzystania z usług Sklepu przysługuje odwołanie.
2. Odwołanie można złożyć w formie elektronicznej nie później niż 14 dni od dnia
otrzymania decyzji.
3. Odwołanie powinno zawierać w szczególności:
a. precyzyjne wskazania, dlaczego wydana decyzja jest nieprawidłowa;
b. uzasadnienie stanowiska;
c. wskazanie negatywnych skutków wydania decyzji dla osoby
zgłaszającej lub osoby trzeciej.
4. Usługodawca/Sprzedawca rozpatrzy odwołanie nie później niż 14 dni od jego
otrzymania. O wydanej decyzji na skutek odwołania Usługodawca/Sprzedawca
poinformuje osobę zgłaszającą i inne osoby zainteresowane wynikiem sprawy.
5. Decyzja wydana w sprawie po rozpatrzeniu odwołania ma charakter
ostateczny i nie przysługuje od niej kolejne odwołanie do
Usługodawcy/Sprzedawcy.

Sankcje za publikowanie Treści nielegalnej lub niezgodnej z warunkami korzystania z usług Sklepu

1. Usługodawca/Sprzedawca ma możliwość zastosowania sankcji wobec
Użytkownika, który umieścił w ramach Sklepu Treści nielegalne lub Treści
niezgodne z warunkami korzystania z usług Sklepu, również na skutek wydania
decyzji o dokonaniu przez Użytkownika takiego naruszenia na podstawie
rozpatrzonego zgłoszenia.
2. Usługodawca/Sprzedawca ma możliwość:
a. ograniczyć widoczność Treści, w tym dokonać jej usunięcia,
uniemożliwić do niej dostęp lub ją depozycjonować;
b. zawiesić, zakończyć lub w inny sposób ograniczyć płatności pieniężne
dla Użytkownika, który daną Treść w ramach Sklepu umieścił;
c. zawiesić lub zakończyć świadczenie usługi w całości lub w części dla
Użytkownika, który dopuścił się naruszenia;
d. zawiesić lub zamknąć konto Użytkownika, który dopuścił się
naruszenia.
3. W przypadku, gdy Usługodawca/Sprzedawca poweźmie jakiekolwiek
informacje, dające podstawę do podejrzenia, że popełniono, popełnia się lub
może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub
bezpieczeństwu osoby lub osób, natychmiast informuje o swoim podejrzeniu
właściwe organy ścigania lub organy sądowe.

Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów, rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dla konsumentów

1. Usługodawca/Wynajmujący wyraża zgodę na poddanie ewentualnych
sporów wynikłych w związku z zawartymi Umowami na drodze
postępowania polubownego, mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone
przez strony konfliktu.
2. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez
Usługodawcę/Wynajmującego będą rozstrzygane przez sądy powszechne,
a prawem właściwym jest prawo polskie.
3. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego
sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu
do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych
powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
a także wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej oraz pod
następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i
Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
4. Istnieje również możliwość skorzystania z platformy internetowego
systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami a
przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), która dostępna jest
pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
5. Postanowienia Regulaminu nie udaremniają możliwości powoływania się
przez Klientów na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa regulujące
ochronę praw konsumentów.

Obowiązywanie i zmiany w regulaminie

1. Usługodawca/Sprzedawca może wprowadzać zmiany w tym Regulaminie z
ważnych przyczyn, tj. z powodu zmiany swoich danych, zmiany przepisów
prawa, wprowadzenia nowych Usług, Produktów, Subskrypcji, zmian zakresu
naszych Usług, zmian technologicznych w działalności, wydania decyzji,
orzeczeń odpowiednich organów, jeśli wymuszają wprowadzenie zmian. Do
umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin
obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
2. Klienci, którzy posiadają Konto na stronie Sklepu, o każdej zmianie Regulaminu
zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną na adres e-mail przypisany do
Konta Klienta.
3. W odniesieniu do Klientów niebędących Konsumentami
Usługodawca/Sprzedawca może dokonać zmiany Regulaminu w każdym
czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
4. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin
obowiązujący w dacie zawarcia umowy. Zmiana Regulaminu jest skuteczna w
terminie 14 dni od dnia opublikowania.
5. Regulamin podlega prawu polskiemu.
6. Czynności związane z Regulaminem dokonywane przez Klientów niebędących
Konsumentami powinny być dokonywane w formie dokumentowej. Wszelkie
spory pomiędzy Usługodawcą/Sprzedawcą a Klientami niebędącymi
Konsumentami rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby lub miejsca
zamieszkania Usługodawcy/Sprzedawcy.
7. Usługodawca/Sprzedawca może rozwiązać Umowę o Świadczenie Usług z
Klientem za 30-dniowym okresem wypowiedzenia z ważnych przyczyn,
rozumianych jako zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług
drogą elektroniczną przez Usługodawcę/Sprzedawca wpływająca na
wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie zawieranej pomiędzy
Klientem a Usługodawcą/Sprzedawcą lub zmiana sposobu świadczenia usług
spowodowana wyłącznie względami technicznymi.
8. Usługodawca/Sprzedawca może wypowiedzieć Klientowi Umowę o
Świadczenie Usług za 14-dniowym okresem wypowiedzenia lub odmówić mu
dalszego prawa do korzystania ze Sklepu z ważnych powodów, w
szczególności w przypadku rażącego naruszenia przez Klienta niniejszego
Regulaminu, tj. w sytuacjach, gdy Klient naruszana Ogólne Warunki
Korzystania ze Sklepu.

Ochrona danych osobowych

1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Usługodawcę/Wynajmującego
jako administratora danych osobowych.
2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w
celu założenia Konta, korzystania z określonych Usług Elektronicznych,
zawarcia Umowy.
3. Dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych są dostępne w
Polityce Prywatności na stronie internetowej Sklepu.

Punkt kontaktowy

1. Usługodawca/Sprzedawca wyznacza Punkt kontaktowy służący do
komunikacji w sprawach Treści, w szczególności dotyczący ich legalności
oraz zgodności z warunkami korzystania z usług Sklepu.
2. Korespondencja w ramach Punktu kontaktowego odbywa się elektronicznie
za pośrednictwem adresu e-mail info@yazamco.pl.
3. O otrzymaniu korespondencji w ramach Punktu kontaktowego
Usługodawca/Sprzedawca informuje nadawcę korespondencji niezwłocznie
nie później niż 14 dni.

Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy

1. W stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na
prawach konsumenta przysługuje Usługodawcy prawo odstąpienia od
Umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie
od Umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi
po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Usługodawcy.
2. Usługodawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także
wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części w stosunku do Klienta
niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
3. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi
Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn
poprzez przesłanie Klientowi niebędącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą
na prawach konsumenta stosownego oświadczenia.
4. Odpowiedzialność Usługodawcy w stosunku do Klienta niebędącego
Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest ograniczona
– zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie
roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej Ceny, przy czym
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
5. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Klientem niebędącym
Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę
Usługodawcy.

Postanowienia końcowe

1. Regulamin oraz załączniki do Regulaminu stanowią wzorzec umowny w
rozumieniu art. 384 § 1 Ustawy Kodeks cywilny.
2. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej
Umowy o Świadczenie Usług następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail
na adres podany przez Klienta.
3. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi
istotnych postanowień zawieranej Umowy następuje poprzez przesłanie
Klientowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia oraz
przekazaniem aktywnego linku do treści niniejszego Regulaminu w treści
wiadomości e-mail.
4. Dowód dokonania zakupu przez Klienta Sklepu zostanie przekazany za
pośrednictwem wiadomości e-mail.
5. Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie na stronie
internetowej Sklepu.
6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie
powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:
Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego
prawa.
7. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą/Sprzedawcą a Klientem
niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu
na siedzibę Usługodawcy/Sprzedawcy.
8. Klient, umieszczając jakiekolwiek treści na Koncie lub w innym miejscu strony
internetowej Sklepu, udziela niniejszym Usługodawcy/Sprzedawcy
niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie, utrwalanie w pamięci
komputera, zmienianie, usuwanie, uzupełnianie, wykonywanie publiczne,
wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie, w szczególności w Internecie, tych treści, bez ograniczenia terytorialnego.

Wzór formularza odstąpienia

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Możliwość odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentom oraz Przedsiębiorcom na
prawach konsumenta. Udostępniony formularz stanowi wzór. Nieskorzystanie z tego
wzoru nie ma wpływu na możliwość odstąpienia od umowy.
Usługodawca/Sprzedawca: __________
Oświadczam, że odstępuję od Umowy dotyczącej następujących Towarów, Usług
Nazwa Towaru, Usługi: ___________
Cena brutto: ___________
DANE IDENTYFIKUJĄCE:
Imię i nazwisko: ___________
Data zawarcia Umowy: ___________
Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki
został przez Państwa wybrany przy zakupie Towaru, Usługi na naszej stronie Sklepu.
Jeżeli płatność została dokonana w inny sposób niż przelewem, a chcą Państwo
otrzymać zwrot środków na rachunek bankowy, proszę wskazać poniżej numer konta
bankowego, właściwego do zwrotu pieniędzy: _________________________________.
_________________________________
podpis oraz data
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z odstąpieniem od umowy:
​​Informuję, że dane osobowe, podane w tym formularzu, będą przetwarzane w celu
obsługi procesu odstąpienia od umowy. Administratorem danych podanych w
formularzu jest EWT WODA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie KRS 0000358031.
W związku z obsługą procesu odstąpienia od umowy dane mogą być przetwarzane
przez podmioty zewnętrzne, zaangażowane w obsługę tego procesu, takie jak biuro
rachunkowe. Formularz będzie przechowywany przez okres konieczny do realizacji
procesu odstąpienia od umowy oraz zgłoszenia potencjalnych roszczeń wynikających z
realizacji odstąpienia. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, zawartych w
formularzu, przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo do żądania dostępu
do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również
prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie
danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi procesu odstąpienia od umowy.