Polityka prezentowania opinii

Dzień dobry!

Transparentna i uczciwa komunikacja z

Tobą to nasz priorytet! Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z
niniejszą Polityką, jeśli chcesz wiedzieć, w jaki sposób są prezentowane opinie o nas na naszej stronie
internetowej i w innych miejscach!

W niniejszej Polityce zostały zawarte kryteria, którymi kierujemy się przy prezentowaniu opinii oraz
weryfikacji osób, które ją udostępniły lub wysłały bezpośrednio do nas.

W razie pytań́ zawsze możesz się z nami skontaktować, chętnie odpowiemy!

Jesteśmy dostępni pod adresem e-mail info@yazamco.pl lub pod numerem telefonu +48 22 702 11 50.

Ogólne zasady prezentowania opinii

1. Publikujemy opinie klientów dotyczące współpracy z nami, jak i opinie
dotyczące naszych produktów i usług.
2. Wiemy, że opinie są̨ ważne, dlatego dochowujemy wszelkiej staranności, by
oparte były na rzeczywistych odczuciach naszych Klientów i podmiotów, z
którymi współpracujemy.
3. Jeśli prezentujemy opinie, to są̨ one przez nas weryfikowane, aby pochodziły
wyłącznie od osób, które z nami współpracowały lub były naszym klientem.
4. Weryfikacja opinii polega na podjęciu przez nas kilku kroków, a
to/wskazanych poniżej:
a. sprawdzamy, czy osoby, które umieściły lub wysłały o nas opinie
współpracowały z nami, jeśli nie, to nie udostępniamy takiej opinii,
usuwamy ją albo odnosimy się do takiej opinii,
b. jeśli istnieje taka konieczność kontaktujemy się z osobami, które
wystawiły opinie z podziękowaniem i prośbą̨ o zgodę̨ na publikację
opinii, jeśli opinia została przesłana do nas za pośrednictwem
komunikacji elektronicznej,
c. jeśli nie jesteśmy w stanie zweryfikować podmiotu, który przesłał nam
opinię, to nie zamieszczamy jej na naszej stronie.
5. Nie praktykujemy opinii o charakterze „sponsorowanym” czy
„barterowym”. Nasze zasady i uczciwość nie pozwalają nam na takie
działania. Nasze współprace i produkty mówią same za siebie.
6. W ramach naszej strony nie ma możliwości pozostawienia opinii w ramach
funkcjonalności strony (formularza opinii).
7. W ramach naszej strony możemy prezentować lub odsyłać do opinii
prezentowanych przez naszych klientów w ramach serwisów zewnętrznych
np. w ramach wizytówki Google.

Opinie na stronie internetowej

1. Na naszej stronie internetowej https://yazamco.pl/
prezentujemy wybrane opinie, które najlepiej oddają̨ zasady
współpracy i dają Ci najwięcej informacji pozwalających na
podjęcie decyzji o współpracy z nami.
2. Opinie, które umieszczamy na naszej stronie internetowej
znajdują się w zakładce w miejscu na naszej stronie do tego
wyznaczonym.
3. Opublikowana opinia może zawierać oprócz informacji nt.
współpracy również oznaczenie naszego kontrahenta lub
wizerunek osoby, która z nami współpracowała lub działała w
imieniu kontrahenta.
4. Dbamy o to, aby elementy publikowane w opinii były przez nas
prezentowane w sposób prawidłowy, dlatego przed
opublikowaniem opinii uzyskujemy zgodę na
rozpowszechnienie wizerunku i/lub oznaczenie kontrahenta.
Przed uzyskiem takiej zgody nie umieszczamy opinii na naszej
stronie.
5. Możemy odmówić publikacji lub usunąć lub zmodyfikować
opinie wyłącznie w sytuacji, gdy przejawiają cechy o charakterze
obraźliwym, wulgarnym, reklamowym czy naruszającym prawa
innych podmiotów.

Opinie w wizytówce Google

1. Stworzyliśmy na rzecz rozpoznawalności w sieci wizytówkę
(Profil firmy) w wyszukiwarce Google.
2. W ramach naszej wizytówki osoba, która posiada konto Google
może udostępnić swoją opinię.
3. Serwis Google nie weryfikuje, czy osoba, która wyraża swoją
opinie faktycznie była naszym klientem lub kontrahentem.
4. Staramy się na bieżąco monitorować publikowane opinie w
ramach wizytówki Google oraz weryfikować, czy rzeczywiście
recenzje tam
5. pozostawione pochodzą od osób, które z nami
współpracowały.
6. Serwis Google nie udostępnia nam możliwości samodzielnej
weryfikacji osoby publikującej opinię, jak również funkcji
usuwania opinii, które nie pochodzą od naszych klientów i
kontrahentów.
7. W sytuacji opublikowania opinii w naszym profilu przez osobę,
która z nami nie współpracowała lub opisuje usługi/produkty,
z których nie korzystała, dokonujemy odpowiedniego
zgłoszenia do platformy oraz komentujemy jej opinie w
następujący sposób: „Informujemy, iż nie była Pani/Pan
naszym klientem ani kontrahentem/nie korzystała Pani/Pan z
opisanej usługi/produktu, zatem powyższa opinia jest
całkowicie bezpodstawna”.
8. Więcej o wizytówkach Google przeczytasz klikając w link:
https://www.google.com/intl/pl_pl/business/faq/

Odpowiedzialność

1. Odpowiedzialność za wystawione opinie ponoszą w pełni ich
autorzy.
2. Wskazujemy, iż publikowanie treści o charakterze obraźliwym,
wulgarnym, reklamowym czy naruszającym prawa innych
podmiotów lub regulaminy poszczególnych platform, jest
zabronione.
3. Staramy się na bieżąco monitorować treści publikowane w
naszych serwisach, profilach w mediach społecznościowych, a
w przypadku dostrzeżenia przez nas opinii lub komentarza o
charakterze obraźliwym, wulgarnym, reklamowym czy
naruszającym prawa innych podmiotów, natychmiast
reagujemy.

Postanowienia końcowe

1. Na koniec przypominamy, że treść tej Polityki prezentowania
opinii może ulec zmianie, np. kiedy zmienimy zakres
funkcjonalności na stronie lub wprowadzimy nowe możliwości
pozostawiania opinii o nas.
2. Dla Twojej wygody data aktualizacji Polityki prezentowania
opinii jest podana na początku dokumentu.
3. Przetwarzamy dane podmiotów przesyłających do nas opinie
jako administrator danych osobowych. Zasady przetwarzania
danych osobowych przez nas, w tym informacja o plikach
Cookies, zostały przedstawione w Polityce prywatności
osadzonej na naszej stronie internetowej.
4. W razie jakichkolwiek wątpliwości, uznania, że dana opinia jest
np. nierzetelna czy nie dotyczy naszego produktu czy
współpracy z nami możesz skontaktować się z nami za pomocą
danych wskazanych w dokumencie wskazując swoje
stanowisko i oczekiwane działanie. W ciągu 14 dni od dnia
otrzymania wiadomości odniesiemy się do Twojej wiadomości.
5. W przypadku gdy ktoś podszył się pod Ciebie, przejął Twoją
skrzyknę e-mail, i przesłał opinię opublikowaną przez nas, daj
nam znać. Niezwłocznie, w terminie do 14 dni, zweryfikujemy
proces uzyskania opinii i usuniemy opinię.